素年锦时

主修戏剧,文学,西方艺术史
凡心所向,素履所往。
生如逆旅,一苇以航。

©素年锦时
Powered by LOFTER
Mr Parker - Emily Grace

平淡的歌词,温暖的告白

清新的曲调,纯净的声音

一首送给爱人的歌

找一个安静的冬夜唱给他听

晚安。


素年

à Paris

歌词(素年锦时译本):

Mr. Parker, I have to tell you.派克先生,我不得不对你说

I have loved you for so long,我深爱你很久了

and my heart is beating stronger, about to come and down.

自从爱上你后我的心跳加速

And I don't think I can make it without you by my side.

而且我难以想象身边没有你的日子

Stay with me, or I may die.

请留在我身边,否则我将死去

 

Now in the day ,but towards the evening

现在白天还好  每到夜晚便忍不住想你

My mind turns to you.

Light a candle, pull me closer, to dance a song or two.

常幻想我们点上一只蜡烛 然后我们跳上一两只舞

Cause I don't think I can make it without you by my side.

因为我难以想象你不在身边的日子

Stay with me, or I may die.

请留在我身边,否则我将会死去 


Mr. Parker, I must tell you.

派克先生,我一定要对你说

I have loved you for so long.

我深爱你很久了

My little heart is beating stronger, Spur this dreamer on

我的小心脏跳动加速,并点亮了漆黑的夜

Oh I don't think I can make it.

我认为没有你我无法做到

To you, that may be fine.

对你,也许都一样

Stay with me, or I may die.

请和我在一起,否则我会死去

or I may die.

否则我会死去


评论(2)
热度(216)