素年锦时

主修戏剧,文学,西方艺术史
凡心所向,素履所往。
生如逆旅,一苇以航。

©素年锦时
Powered by LOFTER
Six Feet Under - Billie Eilish

如诗般的歌词

Our love is six feet under

I can't help but wonder

雨夜来临前静静听...


素年

Jul. 20, 2016



      歌词:

      Help, I lost myself again

  来救赎我吧,我又一次迷失了自己
  But I remember you
  却仍记得你
  Don't come back, at home and well
  别回来了,别再回来
  But I wish you told me to
  但我是这样期望你对我诉说
  Our love is six feet under
  我们的爱深埋在六尺之下
  I can't help but wonder
  我无法自救却渴望了解

      If our grave was water, by the rain
  大雨冲刷着我们的坟墓
  'Cause once was blue
  因为那里曾经是蓝色的
  'Cause once was blue
  因为那里曾经是蓝色的
  Again
  再一次
  We trace my lips
  我的嘴唇上还残留着我们爱的痕迹
  You raise your touch
  你轻轻抚摸着我
  You talk too much for me
  你对我说过那么多的甜言蜜语
  But all well like smoking air
  但你我之间所有的美好都似虚无缥缈的空气
  How can you die carelessly?
  你怎么可以没有任何顾虑的离开?
  Our love is six feet under
  我们的爱深埋在六尺之下
  I can't help but wonder
  我无法自救却渴望了解
  If our grave was water, by the rain
  大雨冲刷着我们的坟墓
  'Cause once was blue
  因为那里曾经是蓝色的
  'Cause once was blue
  因为那里曾经是蓝色的
  They're playing our song
  他们吟唱着我们的歌曲
  They're letting us die tonight
  他们让我们在今晚默默凋零
  And all of these clouds pulling us back to life
  这些过往的云烟带我们重返生活
  It's cool as the night
  今夜如此寒冷
  Six feet under
  在这六尺之下
  I can't help but wonder
  我无法自救却渴望了解
  If our grave was water, by the rain
  如果大雨冲刷着我们的坟墓
  Uuh uuh uuh
  Uuh uuh uuh
  Again
  再一次
  Help, I lost myself again
  来救赎我吧,我又一次的迷失了自己
  But I remember you
  却仍记得你

评论(2)
热度(116)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据