素年锦时

主修戏剧,文学,西方艺术史
凡心所向,素履所往。
生如逆旅,一苇以航。

©素年锦时
Powered by LOFTER
My Jinji - 落日飞车

“Cause only you my babe,

  only you can conquer time.”

  亲爱的,你可知道,只有你可以带我征服时间。


这是一首温柔而忧伤的摇滚

也是一段关于爱和等待的旋律

谁是你的Jinji,你又是谁的Jinji?

我的Jinji,这个世界一切都在改变

在一切消逝之前,闭上眼,去环游世界

你就是,我的那些,奇怪想法。


”你来人间一趟,你要看看太阳,

 和你的心上人,一起走在大街上。”

                             ———海子


周末好眠,各位!

素年

Jul. 20th, 2017



歌词:

Every time you lie my place,

每当你躺在我身旁

I do wanna say it to you my babe,

我都想对爱人你说

I won’t be too late.

我不会让你等太久的

My jinji don’t you cry,

我的金桔你别哭

in this world out of time.

在这个被时间摒弃的世界

Old time out of mind.

那些旧时光终将消散

My jinji please don’t cry,

我的金桔你别哭

in this world out of time.

在这个被遗忘的世界

Time out of mind, out of mind.

时光荏苒 一切都会被淡忘

Every time you lie in my place,

每当你躺在我身旁

I do wanna say it to you my babe,

我都想对爱人你说

I’m down to your drain.

我为你付出一切

Oh jinji don’t you cry,

噢 我的金桔你别哭

in this world out of time.

在这个被时间摒弃的世界里

Old time out of mind.

那些旧时光也将消散

My jinji please don’t mind,

我的金桔你别哭

in this world out of time.

在这个被遗忘的世界里

Time out of mind, out of mind.

时光荏苒 过眼云烟

Every time you lie my place,

每当你躺在我身旁

I do wanna say it to you my babe,

我都想对爱人你说

It won’t be too late.

我很快就会再回到你身边

Oh, don’t leave me behind,

请你不要留下我一个

without you I would cry.

失去你 我会伤心欲绝

Cause only you my babe,

亲爱的 因为只有你

only you can conquer time.

只有你能征服时间

Only you can conquer time.

只有你能战胜时光

Oh, sometimes I,

有时我啊

without you I would cry.

会太想你而忍不住哭泣

Cause only you my babe,

因为亲爱的只有你

only you can conquer time.

只有你能征服时间

Oh, don’t leave me behind,

请你不要留下我一个

without you I would cry.

会太想你而忍不住哭泣

Cause only you my babe,

因为亲爱的只有你

only you can conquer time.

只有你能征服时间

Only you can conquer time.

只有你能战胜时光

Oh, sometimes I,

因为有时我啊

without you I would cry.

会太想你而忍不住哭泣

Cause only you my babe,

因为亲爱的只有你

only you can conquer time.

只有你能征服时间

Only you can conquer time.

只有你能战胜时光




评论(1)
热度(40)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据